Arif

Arif
@Arifkurt
Çoğu zaman Oblomovcu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İslam kadın düşmanı(!)
Bu Epstein dosyalarının yeniden gündeme gelmesi çok iyi oldu. Çünkü daha birkaç gün önce, İslam’ı kötülemek amacıyla Taliban’ın almadığı kararları almış gibi gösterip, gerçekleri çarpıtarak piyasaya sürdüler. İslam düşmanları da her zamanki gibi hemen sahneye çıktı:( Bu uygulamada da gördüm onları. Şimdi soruyorum onlara gerici dedikleri Taliban mı daha zalim yoksa bu sözde "modern" olan aşağılıklar mı?) “İslam kadına değer vermiyor.” “Kadınların okuması yasaklandı.” "İslam kadınları köle olarak görüyor." Alın, şimdi görün!!! Kim kadınlara gerçekten değer veriyor, kim vermiyor. İslam’ın kadınlara tanıdığı hakları bilerek görmezden gelenler; küçük kızlara işkence edenleri, onlara tecavüz edenleri, kadınları bir meta gibi kullananları ise savunuyor, hatta onların propagandasına gönüllü oluyorlar. Daha acısı, Müslüman gençlerin bile hayranlık duyduğu nice ünlü ismin bugün Epstein dosyalarında geçmesi… Şimdi de bakalım, kendilerini “hukuk devleti” diye pazarlayan Amerika’nın adaleti bu ünlü insanlara ne kadar etki edecek. Gerici diye aşağıladıkları İslam kanunları olsaydı, her birinin işi adaletle, ayrıcalık tanınmadan görülmüştü. Çünkü İslam’da hüküm; zengin için de birdir, fakir için de. Peki Amerika’nın adaleti de böyle mi? Yoksa güçlüyü koruyan, ünlüyü kollayan, parayı aklayan bir adalet mi? Bebekleri öldürenler siyonistler, onlara tecavüz edenler yine siyonistler, kadınları cinsel köle olarak kullananlar yine bunlar. Ama suçlanan yine İslam, öyle mi? İslam hakkında yıllardır hakaret eden, iftira atan isimlerin bugün Epstein dosyalarında bir bir yer alması sizce tesadüf mü? Artık görün: Hayran olduğunuz insanlar kimlermiş, hangi ahlakı temsil ediyorlarmış. Ve bir kez daha düşünün: Kadına gerçekten değer veren kim? Kadını köle olarak görenler kim? Söylemiyle değil,
1000Kitap
Arif
Dayım git Twitter'ına

Arif

, bir kitabı yarım bıraktı
424 syf.
Jane Austen
8.4/10 · 98,1bin okunma
Arif
Zenginlerin ask hayti cekilmiyor
İçimden çok şey geçiyor. Bu uygulamayı ilk yüklediğim zamanlarda tüm saf temiz kalpli insanların burda olduğunu düşünüyordum ne yazık ki yanılmışım. İnsan denen şey nedir insanlıktan nasibini almayan birer yaratıklardan ibaret. Dün kelebek olsaydınız ne düşünürdünüz diye bir paylaşım yapmıştım ben keşke kelebek olsaydım da insanlar yerine ben utanmasaydım. İğreniyorum erkeklerden neden diye soracak olursanız değişikler belki bazıları öyledir belki eğitimsizliktendir ama cidden iğreniyorum artık. Her kız her kadın illa ki böyle bir durumla karşılaşmıştır. Ve kızların egolu olduğunu söylüyorlar sizce egolu olmakta haksız mıyız üsluba bakar mısınız? Bu taciz değil de nedir? Bugün bir kez daha anladım dünyanın sonu hiç iyi değil bu tarz insanlar her zaman olmaya da devam edecek o yüzden siliyorum burayı da. Pis zihniyete bulaşmış insanlar keşke yok olsa keşke hiç olmasalar. Allah belanızı versin. Ve ayrıca yorumlarda yok dm kutunu kapat yok şöyle yap diyen insanlar mağdura öneri verdiğinizin farkında mısınız? Siz suçluyu eleştirmek yerine beni eleştirme gayretinde bulunuyorsunuz. Zihniyetlerimiz bir değil tabi ama lütfen biraz düşünce. Mesaj konusu hakkında şöyle bir yorum yapmak istiyorum 2 hafta önce dm kutusunu kapatmaya çalıştım lakin mesaj gelmeye devam etti çoğu kişinin mesajına bakmadan arşive alıyorum bu kişi ısrarla mesaj atınca arşivden otamatikmen çıktı. Ve o mesajı görünce direk zaten engelledim maalesef engelledikten sonra 'ister misin' mesajı düştü. Böyle bir durumda benden beklentiniz neydi dm kapatmak mi dmı kapatmam bunların önüne geçecek mı çok yazık bu zihniyete bu tavıra.
Alıntı
Arif
Bdjejdmsmsbbdmsbs