Bu Epstein dosyalarının yeniden gündeme gelmesi çok iyi oldu. Çünkü daha birkaç gün önce, İslam’ı kötülemek amacıyla Taliban’ın almadığı kararları almış gibi gösterip, gerçekleri çarpıtarak piyasaya sürdüler. İslam düşmanları da her zamanki gibi hemen sahneye çıktı:( Bu uygulamada da gördüm onları. Şimdi soruyorum onlara gerici dedikleri Taliban mı daha zalim yoksa bu sözde "modern" olan aşağılıklar mı?)
“İslam kadına değer vermiyor.”
“Kadınların okuması yasaklandı.”
"İslam kadınları köle olarak görüyor."
Alın, şimdi görün!!!
Kim kadınlara gerçekten değer veriyor, kim vermiyor.
İslam’ın kadınlara tanıdığı hakları bilerek görmezden gelenler; küçük kızlara işkence edenleri, onlara tecavüz edenleri, kadınları bir meta gibi kullananları ise savunuyor, hatta onların propagandasına gönüllü oluyorlar. Daha acısı, Müslüman gençlerin bile hayranlık duyduğu nice ünlü ismin bugün Epstein dosyalarında geçmesi…
Şimdi de bakalım, kendilerini “hukuk devleti” diye pazarlayan Amerika’nın adaleti bu ünlü insanlara ne kadar etki edecek. Gerici diye aşağıladıkları İslam kanunları olsaydı, her birinin işi adaletle, ayrıcalık tanınmadan görülmüştü. Çünkü İslam’da hüküm; zengin için de birdir, fakir için de.
Peki Amerika’nın adaleti de böyle mi?
Yoksa güçlüyü koruyan, ünlüyü kollayan, parayı aklayan bir adalet mi?
Bebekleri öldürenler siyonistler,
onlara tecavüz edenler yine siyonistler,
kadınları cinsel köle olarak kullananlar yine bunlar.
Ama suçlanan yine İslam, öyle mi?
İslam hakkında yıllardır hakaret eden, iftira atan isimlerin bugün Epstein dosyalarında bir bir yer alması sizce tesadüf mü? Artık görün: Hayran olduğunuz insanlar kimlermiş, hangi ahlakı temsil ediyorlarmış.
Ve bir kez daha düşünün:
Kadına gerçekten değer veren kim?
Kadını köle olarak görenler kim?
Söylemiyle değil,