Kerim erol

Kerim erol
@Arisuuu
Maniac mutlaka okuyun! MUHTEŞEM bir kitap!
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyük Defter - Kanıt - Üçüncü Yalan Hayatimda okudugum en iyi kitaplardan biri
Edebiyat
Aşk ve Öbür Cinler O kadar yorucu ve okuru bunaltan bir kitap ki hicbir sey katmadigi gibi okuma sevkimi de sonduruyor. 170 sayfalik kitabin okumasi bir omur suruyor. Halbuki Marquez'i ne cok severim.
1K