Söylemek istediğim şey şu: aşk ne cinsiyete, ne yasalara ne de zamana bağlıdır. İnsan kendine karşı giderse, hayat da ona karşı gider. Hayatın dengesine, doğaya ve ayaklarımız zemine gömülürken bile hafif hissettiğimiz, kendimizle tam bir barış içinde olduğumuz, sınırsız bir sevinçle insan olmanın bütünlüğünü duyumsadığımız o huzura inanıyorum. İşte o an, Tanrı'nın senin elini tuttuğu andır ve yapman gereken tek şey gülümsemek ve O'nu takip etmektir.