Şu hayatımda kimsenin ne sevgisini, ne bağlılığını, ne minnetini ne de saygısını kazandım; hiçbir şekilde şefkatli bir yer edinemedim; kimseye hatırlanacak bir iyiliğim ya da yararım olmadı!
“Çok güzel gözlere sahipsin,” dedi. “İnsan onlara bakınca ister istemez kendinden geçiyor. Hisli bir şarkı dinler gibi, görkemli bir manzarayı izler gibi, aşık olunca kalbinin coşkuyla çarpması gibi.”
Benden gittiğin an ben de yığılır kalırım. Çünkü sen benim korkularımın asıl sebebisin, sen varken korkularımdan kurtuluyorum. Katiline hayran bir kurban gibi…