Çok güzel bir kitap umut dolu, insanı sıkmadan koşakısa öykülerle yaşam amacını sorgulatıyor.
Japon kültürüne sıcacık bir başlangıç oldu benim için, tavsiye ederim
İstanbul sevenlerine özellikle tavsiye ederim. Ahmet Ümit her zamanki gibi tarih, macera ve polisiye kurgusunu iç içe geçirmiş.
Geçmişten günümüze bir yolculuk. Muhteşem bir kitap.