Kitabın arka kapağında; neyi ne kadar bilmemizi isteyen yazar konuyu anlatmış..
önemli olan ben bu kitabı okurken bana ne hissettirdiği...o yüzden incelemeler duygularımla ve kitabın bana ne hissettirdikleriyle...
Kaç puan vermeliyim bilemiyorum. Yüreğimi dağlayıp, her sayfasında aglattığı için bir mi ? yoksa harika konusu için, akıcı dili için on mu ? Kalbimi sıkıştırdı. asla unutamayacağım.
Çok üzgünüm.
Son MektupRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 2025315 okunma