Kitabın arka kapağında; neyi ne kadar bilmemizi isteyen yazar konuyu anlatmış..
önemli olan ben bu kitabı okurken bana ne hissettirdiği...o yüzden incelemeler duygularımla ve kitabın bana ne hissettirdikleriyle...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun süre etkisinden ve dünyasından çıkamayacagım bir seri oldu. İlmek ilmek bu muhteşem sona gelmek .. inanılmaz bir yolculuktu.
Öyle İnce ince işlenmişti ki herşey. Mucizeviydi.
Her karekteri çok ama çok severek veda ediyorum.
Hani hafızamdan silinmez ama silinse de keşke tekrar okusam.
Kül KrallığıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20201,441 okunma