İçimdeki.kütüphane

İçimdeki.kütüphane
Senden seni çalmışlar. Bu ne biçim yalnızlık.
Dağlarca “korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel” derken çok yanılmış. Güzel değil yaşamak. Ya da güzeldi bir zamanlar
Sayfa 504·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl bahsederdi kardeşinden ? Sever miydi ? -Para için burdan Fizan’a yürür derdi.
Hiç sevmiyorum hasta olmayı, iyice yalnızlık ve Hüzün çöküyor üstüme.Annem de yokki bana baksın.
Sayfa 239·Kitabı okudu
Yazmak geçip giden günlerin ya da küçük önemsiz şeylerin kişisel tarihime kaydını düştüğüm bir gereksinme, bazen de zihnimde biriken bir yığın düşünce kırıntısını, irili ufaklı sorunu kendimden uzaklaştırarak andığım bir tür ayin.
Sayfa 235·Kitabı okudu
Osman Ah Osman! Babanla olan iletişimin o kadar ben ki.. her cümle içimden kopup sayfalara düşüyor sanki.. her kelimen benim hislerimi barındırıyor.. umarım kitap sonunda hislerin yoncalar açar.
Duygu ve Düşünce