Kitabı okuyup bitirdiğim zaman, şimdi ne okusam diye kitaplığımın karşısında durdum. Her seçenek bende şu hissi uyandırdı:Ne okursam okuyayım “turp yedim ,bal üstüne” olacak. İnanın -diyaloglar dahil- neredeyse her cümlenin altını çizmek lazım.Öyle cümleler var ki ;sadece o cümle üzerine bile saatlerce sohbet edilebilir. Hem felsefe derslerinde hem edebiyat derslerinde adı geçmeli artık yazarımızın.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aylar önce okuduğum bu kitaba dair övgü dolu bir iki cümle fazla olmaz diye düşündüm.Öykü okumayı sevmem aslında ama bu kitap başkaydı.Her öyküsü birbirinden değerli,düşündürücü. Kadın-erkek herkes okumalı. Her öyküde defalarca kitabı kapatıp okuduğum bir cümleyi sindirmeye çalıştım.Yazarın kalemiyle tanışın derim.