İnsanlar korku ve bilgisizlik yüzünden nefret ederler. Nefret ettikleri insanları tanımaya başlarlar ve ortak çıkarlarına odaklanirlarsa bu nefreti yenerler.
Ne kadar başarılı ve önemli kişi olursa olsun, insanın kendini kamuoyu önünde olduğu gibi sergilemesi olanaksız.
Sanırım hemen herkes başkalarının karşısına çıkarken, aynayı önüne alıp kendine çeki düzen vermeğe koyulur.
Zira, hepimizin içinde tecrübeli bir işportacı kurnazlığı olduğu şüphesiz.
Kendimizi piyasaya sürerken, gösterişli mostralıkları öne dizip, ham ve ezikleri onların arkasına gizlemeye özeniriz.
Sonuna kadar tüketip, bitirmek yerine, ihtiyacımız kadarını alıp, geriye kalanını bizden sonrakilere bırakabileceğimiz bir hayat ...
Gerçekten, çok mu zor?