"Üfleyerek geçirebileceğini sandığın için yüreğime yara açmakta hiç sakınca görmedin ama ben o yaralar sızlamasın diye, geceleri göğsümün üzerine yatamadım."
Gözlerini kapatıyorsun,
Gözlerinin ardındaki hayaller,gördüklerinden daha mutluluk verici,hissediyorsun.
Alçaklarda bir bulut,
Biraz yıldız,
Tenini ısıtan güneş,
Başına düşen yağmur.
Elini uzatsan dokunacakmışssın gibi hissediyorsun ama hayallere dokunulmaz,biliyorsun.