"Her gün binlerce insan katledilirken yasalar kimin umurunda? Benim için yasa diye bir şey yok. Devlet denen şeyde benim için bitti. Tanrım yetmiş yaşındaki yaşlıların önemi yok ama şimdi gençlerin de pek önemi yok. Onur, utanç, kahramanlık... Gibi kelimeler bitti artık. Her şey sallantıda, her şeyi silahla yere sermek gerek, çünkü ateş etmeyi reddeden vatan haini oluyor. Özgürcü düşünmek zorundayız. Eskiden hep özgürce, net ve insani düşünülürdü.
Oysa şimdi..."