Okuduğum ilk Laini kitabıydı ve kalemine resmen bayıldım. Beklentim vardı kitaptan ama bir yandan kararsızdım. Kitap su gibi aktı geçti. Bu tarz fantastik kurgularda genel olarak aksiyon, hareketlilik severim ve aksine bu kitap son derece durgun gidiyor. Buna rağmen son sayfaya kadar büyük bir merak ve heyecanla okudum. Yazarın yarattığı dünya gizem dolu, sizde orada olup, o gizemleri yaşamak istiyorsunuz.
Bence kitabın güzelliği o durgunluğundan geliyor. Yormadan kitabı yaşatmış size. Hıçkırık şehrinde bir göz gibi her şeyi izliyorsunuz. Tek kelimeyle bayıldım, hiç sıkılmadım, keşke orada olsaydım diyerek bitirdim. Bu kadar aksiyonsuz yazıp bu kadar kitaba bağlamasına çok şaşırdım. İkinci kitabı da iyi ki almışım, en yakın zamanda okuyacağım.