"Artık onu okşamaktan da vazgeçmiştim.Çünkü onun için biricik teselli,ancak,ümitsizliğin en son derecesine inerek tevekküle düşmekten ve teslimiyetten ibaretti.."
"İyi mi?Fena mı?Bilmiyoruz.İyi olmadık ki fena olup olmadığımızı bilelim.Demek fena da değiliz.Fena olmamak iyidir,öyle ise iyi gibiyiz.İyi veya fena,biz hürüz.."