O istiyordu ki her şey tam bir sessizlik içine gömülüp kalsın, hiç kımıldamasın; ben de her şey bir bayram coşkunluğu içinde pırıl pırıl olsun, oynasın zıplasın istiyordum. Ben onun cennetinin yarı ölü olacağını söyledim; o da benimkinin bir sarhoştan farksız olacağını ileri sürdü. Ben, onunkinde uyuyup kalacağımı söyledim, o da, 'Ben de seninkinde soluk alamam,' dedi.
“Dünya eksik bir yerdir”ürkütücü ama gerçekçi kabul etmek zor ama bir yanıyla da huzur verici.Eksik söylemiş olmayayım.Eksik ama güzel eksik ama anlamlı eksik ama kederli.