Ayrılık dediğimiz şey yalnızca birinin, birimizin buradan, bu evden uzaklara gitmesi ile yaşanacak değil, bu nedenle uzaklara gidenin belki artık başka bir nesne olduğunu, onu anlatmaya ayrılık sözcüğünün yetmeyeceğini söylemeli.
...ölümü geriletebilecek bilgeliği ve bilgiye erişildiğinde, geride ondan başka düşman kalmaz. Sonsuza dek ondan başka bir düşman, verilmeye değer başka bir kavga olmayacaktır.