Hüzeyfe

Hüzeyfe
@Aslan41
Hak’ka aşık olmayanın, aşka hakkı olmaz.
Bakın Neşat Nuri Güntekin yorgunluğumuzun Nedenini nasıl özetlemiş; ‘’Biz,hayır demeyi,işim var demeyi, olmaz demeyi beceremeyen insanlarız. Yorgunluğumuz bitmez bizim.’’
Sayfa 56
1000Kitap
Reklam
Şu cümleye sonuna kadar katılıyorum; ‘’Koparılan çiçeği suya koymak kadar gereksizdir Kalbe sunulan özür.’’
Sayfa 57
1000Kitap
Gecenin sözü olsun.
''Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
1000Kitap
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil, Ben garip, sen güzel, dünya mutlu... Öyle tuhafım bu akşamüstü. Ahmed Arif
1000Kitap
Uzaktan seviyorum seni.
Uzaktan seviyorum seni Kokunu alamadan, Boynuna sarılamadan Yüzüne dokunamadan Sadece seviyorum Öyle uzaktan seviyorum seni Elini tutmadan Yüreğine dokunmadan Gözlerine dalıp dalıp gitmeden Şu üç günlük sevdalara inat Serserice değil adam gibi seviyorum Öyle uzaktan seviyorum seni Yanaklarına sızan iki damla yaşını silmeden En çılgın kahkahalarına ortak olmadan En sevdiğin şarkıyı beraber mırıldanmadan Öyle uzaktan seviyorum seni Kırmadan, Dökmeden, Parçalamadan, Üzmeden, Ağlatmadan Uzaktan seviyorum Öyle uzaktan seviyorum seni; Sana söylemek istediğim her kelimeyi Dilimde parçalayarak seviyorum Damla damla dökülürken kelimelerim Masum beyaz bir kağıtta seviyorum.
1000Kitap
Reklam