Odalarda ışıksızım
Katıksızım, viraneyim
Seni sensiz duvarlara
Yazan benim, divaneyim
Kanım aksın ki
Terketmem seni
Peşindeyim, yar
Ellerimsin, gözlerimsin
İnamazsın, yar
Ben perişan, günlerim dar
Anlamazsın, yar
Bir ömür bu zindanlarda
Ellerimsin, gözlerimsin
Mahkumum sana
Davalı ben, davacı ben
Yorgunum bu celselerden
Dargınım sana
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan pek çok şeyin müzesidir.
Anıların müzesi, acıların müzesi,
gözyaşlarının müzesi,
yaşananların müzesi…
En çok da yaşayamadıklarının
müzesidir. Hayatımız bir şeyleri
biriktirmekle geçip gider. Her
şeyi biriktiririz de, bir zamanı
tutamayız elimizde.
Öyle hızlı geçer ki zaman,
dönüp baktığımızda üstü
tozlanmış anılarımızdan başka
bir şey göremeyiz geride.
Kimimiz gözyaşlarıyla doldurur
müzesini. Kimimiz de
sevinçleriyle.
Acıları fazla olanın müzesi
daima yaslı olur. En acınası olan
da hiçbir şey biriktiremeyen
insanlardır.
Ben hangisi olduğumu
bilmiyorum.