Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başkalarının hayatını sadece sosyal medya üzerinden yargılayan insanlar var ne yazık!
Ayrıca insanların duygularını ve düşüncelerini paylaşmalarını duygu sömürüsü olarak bulanlar her gün onlarca aynı konu üzerinden paylaşım yapmakta.Bu da ayrı bi çelişki…
Şairin de dediği gibi
Ah,çelişki çelişki…insan değilim denklemim .
❗️Bu felaketten sonra hiç bir şey artık eskisi gibi olmayacak,bizim için önemli olanın ne olduğunu önceliklerimizi amaçlarımızı gerekli sandığımız gereksiz olan her şeyi artık insan farkına daha rahat varabiliyor ben kendi açımdan söyleyeyim en azından öyle.Bazen diyorum ki kötü günler görmeden insan bazı şeylerin farkına varamıyor galiba…keşke kaybetmeden kazanmayı öğrensek veya kaybetmemeyi…
Bu depremde çok kayıp yaşadık her anlamda bu.Vefat eden tüm vatandaşlarımızın mekanı cennet olsun Allah yakınlarına sabır ve güç versin.Geride kalanlar için çok zor bir durum güçlü kalın ve haklarınızı arayın çünkü yapılan ihmalkarlıklar göz ardı edilemez hatta bütün halkımız bunun davasını yapmalı.
Tekrardan başımız sağ olsun 🍂