Kitabın başları biraz sıkıcı olsada sonrası gayet sürekleyici gidiyor.Sonu tahmin edilebilir bir son ama yine de şüpheye sürüklemiyor değil.Okunması güzel bir kitap.
İlk öyküsünde insanı heyecanladırabiliyor. Sonu baştan yazarken her şey kusursuz. Anlatım gücü dedektifin müthiş dehasıyla birleşip harika bir şey ortaya çıkmış, en iyi kitabı.