Çok etkileyici, ilham verici, içinde çok faydalı öğütler barındıran, bir markanın insan gibi doğup büyüdüğünü okuduğumuz bir kitap. Birçok sorum cevaplandı, daha fazla soruyla kitabı kapatmaktan mutluyum. Başlangıçta bir rehber arayanlara faydalı olacaktır.
Tutku nedir, neden peşinden gitmekte ısrar etmeliyiz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha öncesinde normal baskısını okumuştum, indirimde görüp bu kitabı aldım. Ve 1000 küsur sayfa nasıl okunur, nasıl biter diyemeden kitabın sonuna gelmiştim. Yazarın en sevdiğim kitaplarındandı zaten, ama bu kadar detaylı olarak tekrar okumak harikaydı!
Stephen King'in kitapları her zaman bir parça okuması zordur. Uzun detaylı anlatımlarla tüm olay örgülerine ve duygu durumlarına hakim oluruz. Kitabın tam uygun yerlerinde ara ara heyecan başlar ve kitabı nasıl bitirdigimizi bilemeyiz. Bu kitapta o heyecan patlamaları maalesef ki çok az ve kitabın sonlarına doğruydu. Tam olaylar başlıyor dediğim noktada kitap sonlandı. Asıl hikayeye uzaktan bir bakmış gibiyim. En başında merak ettirmek için verilen uzun upuzun geri dönütler hikayenin ne olduğunu bilmediğimiz için zaman zaman akıcı olsa da genel olarak bitirmesi zor kısımların olduğunu söylemek gerekir. Okumanızın çok gerekli olduğu bir eser olamamış maalesef.
Yazarına bakmadan okusam Stephen King yazmış demekte zorlanırdım. Yine de böyle bir yazardan fantastik bir kitap okumakta oldukça zevkliydi. Kitap akıcı yer yer merak ettiriciydi. Okurken hiç sıkılmadım, her sayfasından keyif aldım. Sadece sonlara doğru yapılan detaylı tasvirleri hayal etmekte zorlandım. Tam puan veremedim çünkü şaşırtıcı olaylar yoktu. Bildiğiniz güvenliğiniz bir limanda yürümek gibiydi. Bundan dolayı yoğun okumalardan, kosturmalardan bunaldıysanız bu kitabı okuyarak bir nefes almak size cok iyi gelecektir.
Kitabın başları biraz sıkıcı olsada sonrası gayet sürekleyici gidiyor.Sonu tahmin edilebilir bir son ama yine de şüpheye sürüklemiyor değil.Okunması güzel bir kitap.