Çok güzel ve çokkkkkk tuhaftı okuduktan sonra çok tuhaf hissettimmm, böcek fobim olduğu için ister istemez sanki varmış gibi oldum. Psikolojik açıdan insanda değişik duygular yaşattığı kesin, ben daha çok periye dönüşmeyi tercih ederim =))
Ayyy son sayfalardayım bitmesin diye okumaya k'ıyamadımmm :,(( 200. Sayfadan sonra şok oldum resmenn Asparrrr. Okuyanlar yetenek alanı seçiyormuşş ben kesinlikle Pugnator olurdum savaşmak içimde varr, Bellum Akademi al beniii Alll :D