Bir insanın kaderi, dağdaki patika gibidir: Bazen çıkar, bazen iner, bazen de dibi görünmeyen bir uçurumun başına gelip durur. İnsan tek başına böyle bir yolda ilerleyemez, ama birleşenler, birbirine omuz verenler her engeli aşarlar...
Çok iyi bir kitaptı. Genel olarak boks maçıyla ilgili bir kitaptı ama aşk da vardı. Joe boksör ama sevdiği kız evlenmeleri için o boksu bırakmasını istiyor Joe de "Tamam ama son bir maça çıkacağım öyle" diyor kız pek istemese de kabul ediyor. Kız Joe'nin boks maçına hiç gitmediği için Joe kızı o son boks maçına çağırıyor "Hiç gelmedin bari bu son maçıma gel" diyor kız da kabul ediyor ve gidiyorlar falan. Tabii bundan öncesinde tanışma anlarını falan okuyoruz hem tatlı hem de hüzünlü bir roman ama ben çok beğendimmm. İlk defa Jack London'dan bir kitap okudum ve yazımını da sevdim eğer Jack London okumaya başlamak istiyorsanız bu romanla başlayın derim.