"...eğer yüz binlerce insan, yaşamın anlamına ilişkin çok az şey vaat eden bir kitaba yöneliyorsa, bu, insanların iliklerinde hissettikleri kavurucu bir sorun demektir"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap kadınların farklı zorluklar karşısında maruz kaldığı hayatlarından bir kesit sunuyor.
Belki hükümlüler ama bazıları orada daha özgür.
Kitabı okurken her kahramanda yaşadıklarını dertleşircesine dinlemek beni de konuya ortak etti diyebilirim.
Salıverilenlere mutlu olurken içeride kalanların da derdine ortak oluyorsunuz.
Kadınlar olarak iyi ki varız. Yaşadıklarımız, tecrübelerimiz ve bize dayatılan yargılara rağmen dimdik ayakta durabilmek en çok bize yakışıyor.
Puan kırmamın tek sebebi kitabın kısa olması.
Teşekkürler Canan Tan.
Hayat işte böyle pişiriyor insanı. Şartlar ne olursa olsun ayakta kalmayı, dik durmayı öğretiyor.
Öyle olmasa, tek bir soluk alınabilir mi bu kavanoz dipli dünyada ?