“Beni hiçbir zaman tanımamış olan sana” diye atılmıştı başlık. R. şaşkınlıkla duraksadı, bu mektup ona mı yazılmıştı, yoksa hayali birine mi? Merakı aniden uyandı ve okumaya başladı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
…tık… Kapandı telefon!… Bu da aynı diye geçirdim içimden. Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma! Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu? İlle de, ben bu hayattan bıktım, türünde sözler mi etmeliyim? İşim çok dediğimde, bana sahip çıkacak bir erkeğe ihtiyaç duyduğumu anlayacak biri… Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!.. ”
–Zülfü Livaneli / Serenad–
Huzurdu...
Ait olduğun ,kimsenin sana dokunamayacağı, güvenli bir yatakta uyumak gibi... Bütün büyüklerin yanlarında olduğu bahçede, yaz akşamüstü öylesine dolaşan dertsiz çocuklar gibi...