Aslı

Aslı
@Aslipek
Dökmeye niyetim yok içimi, Zor sığdırdım zaten. ( Cemal Süreya )
Reklam
Nereye giderseniz gidin , kalbinizle gidin... ( Konfüçyüs)
İnsanların düşmanlara da ihtiyacı vardır. ( Dostlarının değerini bilmek için .)
Sayfa 78
Yalnız kalmaktan korktukça yalnızlığım artıyor...
Sayfa 37
"Ağladığına göre suçlu " ne demek ya? "Ağladığına göre çaresiz demek ki , ağladığına göre üzgün demek ki , ağladığına göre bir derdi var demek ki " demek varken , "Ağladığına göre suçlu " nedir ya ?
Sayfa 65
Reklam