Aslı

Aslı
@Aslipek
Çocuklara sen Âşık Veysel’i dinletsen, Yunus Emre’yi okutsan, Karacoğlan’ı bilse daha gü­zel âşık olur ya!
Reklam
'' Kırk saniyelik hatırım için bir dargınlık kahvesi içer miyiz? '' ( Erol Kaf )
Benim yalnızlığım insanlarla dolu... ( Franz Kafka )
Doğuştan getirdiğimiz güzellik bilinci var mı, yoksa yetiştiğimiz toplum mu bize neyin güzel ya da çirkin olduğunu öğretiyor? Ayrıca bir şeyin güzel ya da çirkin olduğuna kim karar veriyor?
İlişkiler