''Çok sevdik.
Gerçekten de çok sevdik.
Tek bir hatayla.
Yanlış sevdik biz...
Onsuz yaşayamam diyerek...
Bitecek bir şeyi bitmeyecek gibi sevmişiz biz.
Çok sürmedi zaten,
Gözlerimizi kapadık,
Gözlerimizi açtık,
Bir koca umut damladı gözlerimizden,
Ve bitti...''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Yağmur olasım geliyor sevgili,
Ne kadar pislik varsa dünyada temizleyeyim,
Ne kadar yalan varsa akıtayım,
Dua et bana sevdiğim, ellerine yağayım,
Yüzüne sürdüğün aminlerin olayım...''
'' Derdini anlatsan ağlar mı insanlar? Duygulanırlar mı seninle birlikte? Öyle bir derdin olmalı ki Fesleğen'im, anlattığın zaman dinleyenin sıkılası değil, derdini sevesi gelmeli. Dinleyenin hayatını değiştiresi gelmeli...''
'' İnsanları tanıdıkça buz gibi bir rüzgar esintisi bırakıyorlar içime. Üşüyorum onca kalabalık arasında. Sarılacak yorganlar lazım değil ki bize, sarınacak yürekler lazım...''