Beni bilinmedik yeni bir yere, ölülerle yaşadığım o yere doğru sürüklüyordu. Orada, ölülerle birlikte yaşıyordum. Orada, Naoko yaşıyordu ve onunla konuşup, ona sarılabiliyordum. Orada ölüm, yaşama son noktayı koyan bir öge değildi. Orada ölüm, yaşamı oluşturan öteki ögeler gibi bir ögeydi sadece. Naoko orada, içinde ölümle birlikte yaşamını sürdürüyordu. Ve bana diyordu ki "Endişelenme, bu sadece ölüm. Bunun seni rahatsız etmesine izin verme."