aslan

Kara ekmeği yemek zorundaydım; ama şiiri kötü okumadan da yaşayabilirdim. Sınıfta tahtaya kalktığım zaman, gene, şiirleri en iyi ben okuyordum; çünkü öğrenmiştim en çok bağıranın en iyi şiir okumuş sayıldığını. Ve öğretmenimin bu zayıf tarafını keşfeden tek akıllı öğrenciydim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çocukken bayramlar bayrammış
Bir cümle kaldı yalnız aklımda: ''Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.
Hiçbir yararı olayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir.
Drina Köprüsü yada Sineklerin Tanrısidan birini okumayi düşünüyorum hangisini önerirsiniz