Kelebeğin ruyasi

Kelebeğin ruyasi
@Asreen
Ne için varsan, O'nun için yaşa.
Merhaba arkadaşlar Okuyup ta çok beğendiğiniz kitap önerinizi bekliyorum.
Klasik Okuru isimli okura yanıt verildi
Kelebeğin ruyasi
Teşekkürler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence kitap demek bir defa okunmak için yazılan şey değildir. Bazı tanıdıklarım haftada üç dört tane okuyorlar. Onlara hayret ediyorum. Kitap. Nasıl diyeyim... İçinde yaşadığımız ev gibi olmalı, vatan gibi olmalı, ona alışmalıyız, bağlanmalıyız, köşesini bucağını gayet iyi tanımalıyız, her noktasına hatıralarımız karışmalı.
Kelebeğin ruyasi
Çok doğru.... Bence her kitabta anıların olmali
Ne tuhaf! O öldü ama hala yaşıyor. Bense her gün yeniden ölmekteyim.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Kelebeğin ruyasi
Çok güzel