Irmak

Atsız iyi ki övünebileceğimiz bir eser bırakmış bize!!
10/10
·552 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2025 15:13
Her Türk’ün okuması gereken bir şaheser!! Seveceğimi biliyordum. Yanılmadım. ÇOK SEVDİM!!! Sanki soğuk kış gününde anlatılan masallar gibiydi, sımsıcak hissettirdi. Tabii gerçeklere dayandığını da biliyorum ama böyle masalsı anlatış beni içine çekti. Gözlerim yorulmasına rağmen okumayı bırakamadım. İslamiyetten önce Türklerin yaşayış biçimini, düşüncelerini açıkça okuyoruz. Epik bir okumaydı. Kurgunun anlatılma biçimi çok iyiydi! İsimler! Diyaloglar! Tüm karakterlerin gözünden kendi hikayelerini okumak muhteşem keyifliydi. Yolculuklarına şahit oldum ve yüreğimi dağladı… Kendi özyurduma dönmüş gibi hissettim ve onlarla sonsuz bozkırda at koşturuyor, ok atıyor, kımız içiyordum hele o komik diyaloglar!!! Esprili yerlere bayıldım. Savaş sahnelerini de onlarla beraber yaşadım, onların duygularını da tam yüreğimde hissettim. Güldüm. Ağladım. Coştum. Düşündüm. Beni gerçeklikten biraz olsa kaçırdı diyemem aksine beni gerçekliğin acı yüzüyle karşıladı, ben de farkındaydım ama daha da çok iliklerime kadar hissettim. Şimdi buraya gelip, Türklerin bu halini görseler ne derlerdi diye düşündüm. Şu an Türk ülkelerine baktığımızda hiçbir Türk devleti gelişmiş değil çünkü başımızda Türk olmayı yük bilen diktatörler var. Türk olmak demek, halktan çalıp yaşamak demek değildir. Gençliği umudu çalmak değildir. Türk olsa kendileri… Geçmişimizi tanımıyoruz ya da tanıtmıyorlar. Tarihimizi kitaplardan kaldırıyorlar! Onlar unutmaya çalıştıkça biz daha çok hatırlamalıyız!! Umarım bir gün herkes bu güzel yazılmış ve gerçek tarihimizden, köklerimizden gelerek içimizi coşturan bu kitabı okur. Çok etkilendiğim bir kitap oldu, Tanrıya Türk olduğum için teşekkür ediyorum. Atsız’a böyle onurlu bir roman yazdığı için teşekkür ediyorum ve bu onurlu romanı okuduğum için kendime de teşekkür
Edebiyat
BozkurtlarHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 202517,9bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Irmak

, bir kitap okudu
10/10
·552 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2025 21. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
9.4/10 · 17,9bin okunma
-Temmuz- Kitap alışverişi
Evett paylaşmakta biraz geç kaldım ama Temmuz daha az kitap aldığım aylardan biri olabilir, genelde ucuza denk gelirse alıyorum ya da çok istersem. Bu sene çok kitap alıp, daha az kitap okudum. Beni aşırı üzdü bu durum. Sonra fark ettim ki böyle karşıma alıp baktıkça vicdan yapıp diğer aylarda daha az alıyorum. Önümüzdeki 3 ayda amacım daha az kitap alışverişi yapmak, umarım bu durumun üstesinden gelirim. (Ucuza bulunca dayanamıyorum) şimdiden yazıyorum buraya sadece çok merak edersem bir kitabı alıp anında okuyacağım!! Fiyatlarını yazarak atmıştım ama sonra saçma geldii!! Fotoğrafta olmayan 1-2 kitap daha var. Sonuç olarak toplam 36 kitap almışım!?!??Genelde 2.el alıyorum ya da amazondan indirim koduyla alıyorum. Yani kitaplar beni mutlu ediyor ne diyebilirim ki!
Kitap
SONUNDA GELDİİ!!!
Birinci kitabı okumuş ve 10 puan vermiştim. Sonra sabırla ikinci kitabı bekledim, uzun süre gelmedi. Sonra dedim ki bir gün tamamlanırsa o zaman alıp baştan okurum çünkü çok sevmiştim. Daha geçen gün İngilizce okumayı düşünüyordum, sonunda serinin tamamlanması çok iyi oldu çünkü Türkçe okumayı daha çok seviyorum. O kadar çok tamamlanmayı bekleyen seriler var kiii!!! Seriyi okumak için çok heyecanlıyım Yeşim Şehri Yeşim Savaşı
Fantastik
LLLLLLLLLLLL
6/10
·216 syf.··
2025 20. kitabı
Yeni karakterler neden L gibi??? Tamam akraba da olabilirler ama kendilerine özgü olmalarını isterdim. Uzatılmış gibi geliyor artık ———————————————————————————————————————————————————
Manga
Ölüm Defteri 7Tsugumi Ooba · Akılçelen Yayınları · 20122,501 okunma