Asude

Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayatın anlamı "keşif"tir. Hayat bir keşif yolculuğudur. Neyi keşfedeceksin? Özünü, kendini.
Sayfa 35
Psikoloji
Asude
#133348757
HOMOFOBİKLER BENİ ENGELLESİN Uygulamayı kullanan yobazların bazıları bugün Taksim’deki Onur Yürüşünde öpüşen çiftlerden rahatsız olmuş. MUŞ MUŞ MUŞŞ. Keşke televizyonlarda her gün öldürülen kadınları değil de öpüşen insanları görsem.Yani bir insan bundan niye rahatsız olur bilmiyorum. En kötü çevirirsin kafanı. Senin yakana yapışıp biz öpüşecağız sen de bizi izle mi diyorlar.Çok rahatsız olsan da geçer gidersin.Sanki ülkede her şey dört dörtlük LGBT bireyleri çok ahlaksızmış gibi bir algı var. Sabahları yarım saat Müge Anlı’nın programına bakarsanız, o bizim ahlaklı toplumumuzun(!) çizdiği sınırların dışına çıkmayan insanların yaptıklarının yanında LGBT bireylerinin melek kaldığını görürsünüz.Ama onlar sokak ortasında öpüşmediği için daha ahlaklı di mi.Üzerinize alınacaksınız ama çok zavallısınız be.
Asude isimli okura yanıt verildi
Asude
Teşekkürler kardeşim
HOMOFOBİKLER BENİ ENGELLESİN Uygulamayı kullanan yobazların bazıları bugün Taksim’deki Onur Yürüşünde öpüşen çiftlerden rahatsız olmuş. MUŞ MUŞ MUŞŞ. Keşke televizyonlarda her gün öldürülen kadınları değil de öpüşen insanları görsem.Yani bir insan bundan niye rahatsız olur bilmiyorum. En kötü çevirirsin kafanı. Senin yakana yapışıp biz öpüşecağız sen de bizi izle mi diyorlar.Çok rahatsız olsan da geçer gidersin.Sanki ülkede her şey dört dörtlük LGBT bireyleri çok ahlaksızmış gibi bir algı var. Sabahları yarım saat Müge Anlı’nın programına bakarsanız, o bizim ahlaklı toplumumuzun(!) çizdiği sınırların dışına çıkmayan insanların yaptıklarının yanında LGBT bireylerinin melek kaldığını görürsünüz.Ama onlar sokak ortasında öpüşmediği için daha ahlaklı di mi.Üzerinize alınacaksınız ama çok zavallısınız be.
Asude isimli okura yanıt verildi
Asude
Şunu da dillendireyim. Ben cinsel yönelim olayını öpüşmeye indirgemedim. Siz kendiniz gönderinizde öpüşmekten bahsetmişsiniz. Bu yüzden bende o durumdan konu üzerine yorum yapıyorum. Yani siz kendiniz "koskoca(!) cinsel yönelimi öpüşmeye" indirgemişsiniz.
HOMOFOBİKLER BENİ ENGELLESİN Uygulamayı kullanan yobazların bazıları bugün Taksim’deki Onur Yürüşünde öpüşen çiftlerden rahatsız olmuş. MUŞ MUŞ MUŞŞ. Keşke televizyonlarda her gün öldürülen kadınları değil de öpüşen insanları görsem.Yani bir insan bundan niye rahatsız olur bilmiyorum. En kötü çevirirsin kafanı. Senin yakana yapışıp biz öpüşecağız sen de bizi izle mi diyorlar.Çok rahatsız olsan da geçer gidersin.Sanki ülkede her şey dört dörtlük LGBT bireyleri çok ahlaksızmış gibi bir algı var. Sabahları yarım saat Müge Anlı’nın programına bakarsanız, o bizim ahlaklı toplumumuzun(!) çizdiği sınırların dışına çıkmayan insanların yaptıklarının yanında LGBT bireylerinin melek kaldığını görürsünüz.Ama onlar sokak ortasında öpüşmediği için daha ahlaklı di mi.Üzerinize alınacaksınız ama çok zavallısınız be.
Asude isimli okura yanıt verildi
Asude
Gelenek göreneklerimiz hakkındaki gönderinizi de okudum. Evet bazı saçma sapan gelenek göreneklerimiz vardır. Batıl inançlarımız da vardır. Bunlara bende karşıyım. Küçük çocukların rızasız bir biçimde evlendirilmesine karşıyım. Ayrıca "insan yakmanın, çocuk dövmenin, kadın öldürmenin, bir hayvana tacizde bulunmanın" bizim geleneklerimizle bir alakası yoktur. Gelenek ve görenek algınız çok ama çok farklı. Sizin için Wikipedia'dan tanımını buldum: Gelenek ve görenekler; bir toplumda, bir toplulukta çok eskilerden kalmış olmaları dolayısıyla saygın tutulup kuşaktan kuşağa iletilen, yaptırım gücü olan kültürel kalıntılar, alışkanlıklar, bilgi, töre ve davranışlar. Birinin kadın yakması, çocuk dövmesi, Hayvana tacizde bulunması bizim gelenek ve göreneklerimizden değildir kısacası. Bana göre gereksiz bir gönderi olmuş.