Sevgili Dex Yayınları,
Bastığınız kitapları ekip olarak okumanızı tavsiye ederim. Çünkü bu kadar aptalca yazım hatası olması hiç normal değil.
Sevgilerle.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır merak ediyordum iyi ki satın almayıp kütüphaneden okumuşum o paraya değecek bir kitap değil çünkü. Neden bu kadar abartıldığını da anlamadım. Okurken çok sıkıldım bence gereksiz uzundu. İnsanlar kitabın türünü “dark academia” olarak isimlendiriyor ve yazarın o kasvetli havayı hissettirmek için su içer gibi uyuşturucu, alkol, hap vs kullanan karakterler yaratması saçmaydı. Ayrıca kitabı okuyan kimse kitabın içinde ensest ilişki olduğundan bahsedip eleştirmiyor??? Kitapta bile normal karşılanıyordu neredeyse, deli oldum. Bunların dışında kitapta beğendiğim tek şey klasiklerden şiirlerden vs alıntıların olmasıydı. Gizli Tarih yerine okunabilecek çok daha kaliteli kitaplar var ille de okumak istiyosanız akademik hayatınızın yoğun olmadığı dönemde okuyun derim ama ne gerek var:)