Nasıl bunca kadın, aralarında bir tane erkek bile olmadan erkeğe şiddeti konuşuyor ve üstelik bunu çözmeye çalışmak yerine tam aksini yapıyordu, biz de kendi dünyamızda bunu yapıyorduk, değil mi? Kadınların kendi haklarında dahi konuşmasına izin vermiyorduk. Her türlü şiddeti saçma sapan bir sebebe bağlıyor, içimizi rahatlatıyorduk. Şiddetle savaştığımızı iddia ederek onları sıkıyor, yediklerinden içtiklerine, giydiklerinden gittikleri yere kadar her şeyi baskılıyor, şiddeti arttırmış olmaktan başka hiçbir işe yaramıyorduk.
Kadınları kendimizden ve hemcinslerimizden korumaya nasıl da alışmıştık. Oysa bu dünya, onun özgür olabildiği ve sokakta dilediği gibi yürüyebildiği bir dünyaydı.