~ Ben kendi ıstırabımım mirasıyım Hatıralardan arta kalanların mahkûmuyum ve bu çağ dedikleri çürümenin iflasıyım. Direnemeyen insanın gözü boyanmış müptelasıyım kendisini bile kandırabilenlerin bedenini kadavraya çevirenlerin mirasıyım.
Sırtımda taşınmaz hayaller,
gözlerimde her sabah birikmiş yalanlar.
"Yola devam et," diyorlar, geri dönme ama yol, yol değil; diken üstünde düş
düş üstünde yokuş aşağı çığ gibi akan anılar…
"Ben de bu yoldan geçtim, dostum. Senin hissettiğin acıyı ben de hissettim. Ancak herseyin bir nedeni olduğunu öğrendim," demişti Yogi Krishnan sempatiyle. "Her olayın bir amacı ve her yenilgiden alınacak bir ders vardir.