''İyi Akşamlar'' diye gelecek bir mesajın müptelası değiliz mesela, ya da bir ''Günaydın''. Bir mesaja göre değişmez herşey.. Sırf birisi iyi geceler demiyor diye değilde, sırf birisi iyi geceler diyor diye benim iyi geçen gecelerimde olmadı hiç. Hele Günaydın kelimesini hiç düşünmüyorum bile. Benim yıllardır günüm aydın olmuyor mesela. Sırf bir mesaja bakmıyor yani herşey. Günüm aydın ama sensiz, gecelerim iyi ama sensiz olacaksa varsın günüm karanlık, gecem kötü geçsin;
Ne farkeder ki ?