Sizce Tanrı benim günahlarımı bağışlayacak mı? diye ağlayan adama ben olsam şöyle derdim." Bağışlayıcılık Tanrının doğasında vardır. Tanrı seni zaten bağışlamıştır çünkü Tanrı bağışlayıcılığın kendisidir. " Hata insana ve bağışlamak ise Tanrıya özgüdür. Fakat sen kendini gerçekten bağışlayabilir misin? İşte asıl sorun budur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!