Sanki oraya 40 kez gitmiş gibi mi hissediyorsun?
Zamanında orayı o kadar çok benimsedin ve oraya o kadar çok ait hissettin ki artık orası senin ait olduğun her. Ordan ayrı olduğun her an sana acı verebilir. Çünkü orası artık senin evin. Ev uyuduğun yer değil, ait hissettiğin yerdir. Hiç görmesen bile sen oraya aitsin. Herkesin vardır ait olduğu bir yer. Görse de görmese de. İstese de istemese de. Hayat bazen insanı oraya götürür bazen de uzaklaştırır. Kalbin nerde sakinleşiyorsa sen oraya aitsin.