Kitabı bitirdiğim zaman aklıma gelen ilk şey; mum dibine ışık vermez sözü oldu ...
Beni çok mutlu eden bir kitap olmadı :(
Belki de okuduğum dönem ile ilgili bilemiyorum ? !
O yüzden sonu için okunur diyorum => Üst Kattaki Yabancı ...
Teşekkürler Kıtmetli Lisa M. Matlin ...
İyimser biri olarak bir yorum yaparsam; belgesel tadında, bilgiye doyuran bir kitap derim ;)
Kötümser ya da olumsuz bir yorum yaparsam; polisiyesi, konusu bilgiler içinde yok olmuş derim :(
=> Ölüm Deltası
Teşekkürler Kıymetli Önay Yılmaz , Ahmet Kerim Beye alışmaya başladım ;)
Ölüm DeltasıÖnay Yılmaz · Destek Yayınları · 201044 okunma