İşte bu dediğim harika bir kurgu, harika bir anlatım, harika bir polisiye => Senin De Canın Yanacak ...
Teşekkürler Kıymetli Önay Yılmaz , kitaplarınızı okurken kendinizi geliştirmenizi mutlulukla ve zevkle takip etmek çok güzel ;)
Evet ben Selanik'te Sonbahar ' ı okudum ama ...
Amasını şöyle açıklayayım; zekam bu kitabı toparlayamadı :(
BİR KİTABIN KADERİ, OKUYANIN ZEKASINA BAĞLIDIR. ( Latin Atasözü )
diyerek yorumumu bitiriyorum ...
Teşekkürler Kıymetli Tuna Kiremitçi ...
Bu kitapta da deprem - mitoloji gibi bilgilere yelken açıyorsunuz ;)
Deme di !
Demeyin ;)
=> Poseidonun Laneti ,her ne kadar sıralamaları takip etmeden okumuş olsam da kişilere hakim olabildim ;)
Teşekkürler Kıymetli Önay Yılmaz ...