En sevdiğim şairdir kendisi. Bütün kitaplarını bütün dizelerini ezbere biliyorum Erbaş''in.
"Keşke, diyorum
İnsan insanı hiç tanımasaydı" diyen ama yine de insandan ümidini kesmeyen bir şair kendisi.
Her ne kadar bazı konularda eleştirsem de genel olarak sevdiğim bir düşünür Schopenhaur. Zellikle kadinlar hakkindaki gorusleri hos degil. Hayatın Anlamında da güzel ve farklı tespitleri var.
Hayatın AnlamıArthur Schopenhauer · Say Yayınları · 20103,840 okunma
Ahmet Ümit severim ama bu kitabı beklentim çok altında kaldı kaldı. Dönemin olaylarını üstün körü anlatmış. Gezi olaylarına girmiş ama ne şiş yansın ne jebap yansın şeklinde. Yeni kitabını okumayı merakla bekliyorum.