♡ᯓ Kitaplarla, resimlerle, güzel şeylerle dolu olan, insanların alçak sesle konuştukları, kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum.ᯓ♡
“Eline geçmeyecek aradığın yaşam.
Tanrılar insanoğlunu yarattıklarında
yalnız ölüm oldu ona verdikleri,
kendi ellerinde tuttular yaşamı!
Karnın dolu olsun yeter Gılgamış,sen ona bak,
gece gündüz eğlenmene bak,
gününü gün et,keyif sür,
çalgılarla gece gündüz gül oyna,
hep güzel giysiler olsun üstünde,
başın temiz olsun,bedenin yıkanmış olsun,
elinden tutan yavruna bak,
karın mutluluğu tatsın göğsünde,
budur insanoğlunun tek yapacağı."
“Dolaşıp durdumsa yaban yazıda,ölüm korkusuyla dolaşıp durdum,”
“Canımdan ileri arkadaşım çamura döndü,Enkidu,canımdan ileri kardeşim çamura döndü!Onun gibi yatmam gerekmez mi benim de,kalkmamak üzere yatmam gerekmez mi benim de?"
“Renk renk alallu'yu sevdin de sonra vurup kanatlarını kırdın,”
“Aslan'ı sevdin,sevdin de birçok çukur kazdın ona her yerde,”
“At'ı sevdin,o savaş ustasını,onu kamçıya,kayışa yazgılı kıldın,iki kez yedi saat koşmaya yazgılı kıldın,suyu bulandırıp içmeye yazgılı kıldın,”
“Sen beni sevmeyegör,onlar gibi olurum ben de!"