Bence belirli etik ve ahlak kavramları dışında “iyi” ve “kötü” kişinin kendi öznel düşüncesine kalan bir şey.Bir insan “iyi olduğunu,iyi bir şey yaptığını” düşünürken bunu kendi iradesiyle,kendini kandırmadan düşünüyorsa bu davranış iyidir.Aynısı “kötü” kavramı için de geçerli.Bu çoğunlukla insanın bireysel eylemlerini ilgilendiriyorsa doğrudur.Ancak en nihayetinde insan sosyal bir varlıktır.Bu yüzden insanın kendisiyle beraber başkasını da etkileyecek bir davranışında, sonucun her iki tarafın “iyi” veya “kötü” algısına uyup uymadığı sorgulandıktan sonra haraket edilmelidir.
Benim düşüncem böyle ama tabiki bu kavramın ele alınışı herkese göre çok değişir.Umarım yardımcı olmuşumdur🫶🏻