Hayat bir gün insanı yalvartır."Ben en çok sana kendimi anlattım ,beni en çok sen anlamadın"
Burda demek istediğim "yalvarmak" birinin sadece bir kişinin sizi anlaması için yalvarmak ve biz birinin hayatının anlamayanı olabiliriz ama olmamalıyız. Evet, ben hayatımın öngörüsüyüm ama benimde kusurlarım var . Bu cümleleri kafanızdan çıkarmamalıyız.