Hayatımda okuduğum en güzel kitaptı ve keşke bu kadar geç kalmasaydım okurken dedim. Yazarın anlatımındaki sadelik verdiği huzur verdiği his her şey insana öyle dokunuyor ki burada ben de varım diyor insan... bana göre bunu okumayan insan gerçekten çok şey kaybeder. Günümüzdeki samimiyetsiz ve iğrenç aşk betimlemeleri yerine daha güzel içe dokunur bir anlatım.