A.A

İçimden gelen sesler var ve benden hep iyi şeyler istemiyor.
Reklam
"Ey nefsim! Seni sen yapan benim, beni de ben yapan sensin. Ya yola gel beraber gidelim ya da yoldan çekil ben Hakka gideyim..."

A.A

, bir kitabı okumaya başladı
Muhammed Ali Es-Sabuni
9.8/10 · 946 okunma
Yol beni denize çıkaracak biliyorum. Ve denize bakmak ve dinlemek onu, beni rahatlatacak. İşte belki de bu yüzden ucu denize varan her yolu seviyorum.
Zannediyorum ki öyle yaparsam rahatlayacağım. Öyle vehmediyorum. İçimden gelen bir ses öyle söylüyor. Ve ben içimden gelen seslere inanıyorum.
Reklam