Pur ji dina te xerîb im xanim
Ji te ser ta bi qedem heyran im
Her bi can teşnelebê le'lan im
Dil di benda giriha zulfan im
Yûsufê cer'ekeşê hicran im
Nuqteê daîreê zindan im
Lew şubhê daîre sergerdan im
Badenoşê qedehê hurman im
Bi dil ateş ji ceger buryan im
Lew perîşan im û pur êşan im
'Aşiqê nazik û mehbûban im
...
...
Daha evvel herkesin bir Hira'sı olmalı demiştim sanırım sana. Pek bir şey değişmedi bu cümleyi kurduğumdan beri. Ben yine kendimden kaçacağım ama kendimi bulacağım bir Hira arıyorum. Belki yanlış yerlere bakıyor ya da belki buluyor lakin fark etmiyorum.
Belki bulmak nasip aramak gayret...
ا Dağıldık Allah'ım Sen Topla Biz ا