Tek hareketleriyle gözümüzde dünya kadar değeri olan insan,
bir toz tanesi kadar değersizleşiyor... Demek ki ben güzel görmüşüm ben değer biçmişim diyorsun....
Hep kırgınlıklar beslemişsin ama kırmamışsın kimseyi,
merak etme yüreği güzel insan,
senin baharın çok güzel geçecek...
Sen bu devirden kopup seni anlayanların yanına gideceksin...
Hatta onlar gelecek sana...
Bahçeme ektiğim tüm çiçekler
bu kez büyüyecek....