Genelde kendi kendime konuşurdum. İnsan etrafında konuşacak birlerini bulamayınca, yalnızlıktan delirmemek için kendisiyle arakadaş olup uzun sohbetler gerçekleştirebilirdi ve bana göre bunda bir sakınca yoktu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugüne kadar hiç konuşmadığım için onu sevdiğimi bir kağıda yazarak söylemeyi doğru bulamamıştım. Bana uydu ve sessizliğime boyun eğdi. O da söylemedi. Bunu birbirimize hiç söylemedik ama çok sevdiğimizi hep hissettirdik.